sifeem

Voorstelling van de leden
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sifeem
Lid
Berichten: 32
Lid geworden op: 18 december 2008
Gender:
Leeftijd: 34

sifeem

Bericht door Sifeem »

Hallo,

Ik heet Patrick en ben negentien jaar. Ik woon momenteel in Apeldoorn. Ik zit in zes atheneum op de Koninklijke Scholengemeenschap Apeldoorn met het profiel Natuur en Gezondheid met wat uitbreidingen. Dit houdt in dat ik behalve de standaard vakken de vakken biologie compleet, scheidkunde compleet, natuurkunde compleet en wiskunde B1 volg. Hiernaast ben ik in de vroege ochtend werkzaam voor TNT in de loods. 0500 aanwezig...

Mijn enige ervaring met mieren tot nu toe is dat ik zwarte nog wel eens bij me in de buurt heb gezien. Ook bij wat boswandelingen in mijn jeugd heb ik er behoorlijk wat rode gezien. Ik wilde al eerder mieren houden, maar aangezien me ouders toen alleen dachten aan de mogelijkheid dat ze konden ontsnappen mocht dat niet.
Nu krijg ik de kans om via school alsnog een kolonie te beginnen. Hiervoor heb ik nog een koningin met een paar werkers nodig. Gelukkig heb ik hier al een aanbod voor gekregen.

Voor verdere vragen kunnen jullie me natuurlijk een bericht sturen of hier posten.
Laatst gewijzigd door Sifeem op 06 jan 2009, 23:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Beginner met Lasius Niger. Voor tips of vragen, pm mij.
Gebruikersavatar
mn
Lid
Berichten: 3089
Lid geworden op: 29 juli 2008
Locatie: Lint
Gender:
Leeftijd: 29

Re: sifeem

Bericht door mn »

Welkom ! ;)
-Camponotus fulvopilosus
-Messor barbarus
-Pheidole pallidula
Gebruikersavatar
McK
Lid
Berichten: 1357
Lid geworden op: 25 juli 2007
Locatie: Sint-Niklaas
Gender:
Leeftijd: 37
Contacteer:

Re: sifeem

Bericht door McK »

Welkom op het forum!
We are always running for the thrill of it.
Plaats reactie