Hardcored :)

Voorstelling van de leden
Plaats reactie
hardcored
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 oktober 2009
Locatie: Nijmegen
Gender:
Leeftijd: 35

Hardcored :)

Bericht door hardcored »

Hallo Allen,

Ik zal mij even in het kort voorstellen. Mijn naam is Toon Wijnen, maar ik ga al jarenlang op het internet met de nickname hardcored. Mijn interesse voor mieren is begonnen toen ik een jaar of 5 was. Met mijn vierde begon ik alles wat op de grond kroop interessant te vinden. Maar algauw vond ik de mieren toch nog wel het interessantst. Ik heb jaren door mijn knieën bij mijn ouders het erf afgespeurd op de wonderen van de wereld. Natuurlijk was ik niet de liefste en had ik zo mijn voorkeur. Zwarte mieren Goed, Rode mieren graag met een loep van het erf afvegen, maar goed, ik wist toen nog niet beter.

Altijd is mijn interesse voor de mieren gebleven. Op de basisschool, middelbare school en nu nog steeds nu ik studeer (biologie leraar 2de graads). Ik heb inmiddels een verstandigere blik op de wereld van mieren en zal ze nooit meer met opzet verpletteren of verbranden, sterker nog, ik beschik momenteel over een starters set met accessoires van antstore.de (2 jaar geleden via marktplaats overgekocht).

Met trots heb ik Eergister mijn eerste mieren (koningin + 1 werkster) bestelling ontvangen. Messor Barbarus. Deze heb ik geplaatst in mijn kleine bakjes. Ik ben bang dat ze het niet gaan overleven onder de omstandigheden van de dag van vandaag. Morgen zal ik met spoed naar de winkel moeten om zaadjes/voedsel te kopen.

Ik hoop dat ondanks de erbarmelijke omstandigheden mijn mieren het overleven. Zo niet, dan ga ik eerst zorgen dat ik alles netjes heb voorbereid en dan een nieuwe koningin er in plaats.

Verder hoop ik actief te kunnen blijven op het forum en mijn hobby goed kan combineren met mijn al zo drukke leven. Ik hoop jullie een kleine indruk te hebben gegeven over me, myself, en mijn passie voor mieren ;).

Met vriendelijke groet,

Toon Wijnen
Gebruikersavatar