Phantom

Voorstelling van de leden
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Phantom
Lid
Berichten: 2377
Lid geworden op: 23 augustus 2008
Locatie: Groesbeek, Gelderland
Gender:
Leeftijd: 35
Contacteer:

Phantom

Bericht door Phantom »

De mierenwereld is een onbekende voor mij, maar omdat ik plotseling een koningin voor mijn voeten zag lopen heb ik besloten een kolonie te stichten op mijn kamer. Ikzelf ben inmiddels 19 lentes jong en ben woonachtig in Sommelsdijk of Utrecht, afhankelijk van de plaats waar ik moet zijn. Ik studeer in Utrecht (dat maakt Sommelsdijk dus de plek van mijn ouderlijk huis) aan de opleiding scheikunde. Ik ga binnenkort in Barneveld stage lopen en hoop daarmee in Amersfoort te kunnen gaan wonen.

Terug naar de mieren: Ik heb echt werkelijk geen flauw idee wat ik doe, ik heb hulp van ProXi (die hier schijnt te zitten, zo zegt hij) gekregen met de bouw van een formicarium en het in leven houden van mijn koningin. Ik heb geen behoefte om mijn mieren te zien nestelen en in hun holletjes te kijken, dus ik heb gewoon 25 kilo zand gekocht en een prachtige bak voor ze gemaakt waarin ze kunnen leven. Er is nog 24 kilo zand over. In dezer laatste dagen van mijn vakantie had ik vast nood aan bezigheidstherapie, ik ben bijna volcontinu bezig geweest aan het formicarium, die steeds uitgebreider gaat worden, zo lijkt het. Mogelijk vind het maken van zo'n bak nog leuker dan de mieren erin.

De koningin die ik heb: Geen flauw idee wat ik heb, ze heeft maar vijf poten en is steeds bezig haar eieren te verplaatsen, maar voor de rest lijkt ze heel vriendelijk.
Gebruikersavatar
XToF
Teamlid
Berichten: 2581
Lid geworden op: 28 juni 2007
Locatie: Gent
Gender:
Leeftijd: 42
Contacteer:

Re: Phantom

Bericht door XToF »

Welkom op het forum Phantom!
Gebruikersavatar
McK
Lid
Berichten: 1357
Lid geworden op: 25 juli 2007
Locatie: Sint-Niklaas
Gender:
Leeftijd: 37
Contacteer:

Re: Phantom

Bericht door McK »

Welkom!
We are always running for the thrill of it.
Gebruikersavatar