Jessee

Voorstelling van de leden
Plaats reactie
Jessee
Lid
Berichten: 27
Lid geworden op: 30 juli 2013
Locatie: Kortgene
Gender:
Leeftijd: 26

Jessee

Bericht door Jessee »

Hoi mijn naam is Jesse en ik ben vandaag aangemeld op antforum.nl . Ik had al eerder dit forum bezocht maar ben slechts sinds een week bezig met mijn Lasius Niger kolonie. Al zijn deze mieren op veel plaatsen te vinden, lijkt me juist daarom interessant om te weten hoe deze miertjes die je altijd ziet lopen nou eigenlijk leven. Ik doe dit samen met een goede vriend van mij, samen zullen we jullie op de hoogte houden :) , we hopen volgend jaar een goede kolonie te hebben die het lang vol zal houden en daarna andere soorten er bij te nemen. We gebruiken nu een ytong nest 60x40x7 (foto's gaan we nog posten), We hebben 4 koninginnen (Lasius Niger) gevangen na de bruidsvlucht bij mij in de tuin, 1 is er al ingegraven en hebben we in het ytong nest geplaatst.
Nu moeten we met veel geduld wachten to de 1e generatie werksters boven komen :)

Mijn menig over dit forum: Ik vind dit het beste ant-forum dat ik kan vinden, iedereen geeft elkaar tips en reageert op hun post. De informatie is er zeker genoeg ik kan hier alles vinden wat ik nodig heb om te beginnen :).
Kolonie:
Lasius Niger 23-08-2022
Voske
Lid
Berichten: 64
Lid geworden op: 11 april 2013
Gender:
Leeftijd: 27

Re: Jessee

Bericht door Voske »

Welkom op het forum! :) Succes met je eerste kolonie, ik denk alleen dat het ytong best een beetje te groot is voor een beginnende kolonie.
Plaats reactie